Veškeré informace nalezneta na naší webový prezentaci www.SystemCRM.cz
Je zde možné využívat naši verzi zcela ZDARMA, bez časového omezení a bez omezení uživatelů.
UniQ obsahuje dva systémy v jednom. Systém pro řízení vztahů se zákazníky, podnikový informační a ekonomický systém. Tento CRM a ERP systém pochází z dílny AWIS a poskytuje celou řadu funkcí a nástrojů pro efektivní řízení podniku, od vedení zaměstnanců po vztahy se zákazníky. Pracuje například se zaměstnaneckou docházkou, sklady, úkoly, objednávkami, dodavateli a odběrateli, ale umí také řídit firemní komunikaci, obchodní případy či rozsáhlé projekty. Nedílnou součástí CRM je tvorba a správa propracované databáze firemních kontaktů. Nechybí ani personální agenda s informacemi o zaměstnancích.
Hlavní myšlenkou celého podnikového systému je centralizace a ucelenost všech firemních dat v jednom místě. Systém shromažďuje informační, ekonomická a účetní data, která jsou prostřednictvím analytických nástrojů vyhodnocována. Na základě výstupních analýz umožňuje efektivně připravovat celkovou obchodní strategii firmy. Podnikový informační systém také nabízí vyhodnocování úspěšnosti firmy nebo jejích marketingových kampaní a obchodních strategií.
Cena 290Kč je za jednoho uživatele / měsíc.
Minimální cena je od 870Kč / měsíc.
Více o produktu se dočtete na oficiálních stránkách UniQ.
CRM & ERP systém UniQ umožňuje přehledné vystavování faktur online a jejich evidenci, třídění jednotlivých dodavatelů, sdílení dokumentů a další.
Evidence a správa zákazníků a služeb, vytváření nabídek a smluv. Jednoduchá administrace, kopírování, editace.
Evidence a správa faktur a dodacích listů, vystavování objednávek. Možnost nastavení automatického obnovování a vystavování dle potřeby.
Systém nabízí možnost rozdělení vaší společnosti na divize. To slouží ke změně hlaviček, mailů a dalších údajů a současně. šetří Váš čas i peníze.
Evidence zaměstnanců, počítání srážkové a zálohové daně, odesílání účetního přehledu e-mailem.
Konfigurační část informačního systému.
Sdílené dokumenty a pracovní manuály.
Evidence a správa dodavatelů a jimi vystavených faktur, naskladňování zboží vyžaduje aktivní modul “Dodavatelé”.
Evidence a správa skladových položek, vyskladňování zboží, tvorba dodacích listů vyžaduje aktivní modul “Sklad”.
Evidence a správa partnerů, zprostředkovaných zákazníků a služeb, evidence provizí vyžaduje aktivní modul “Prodej”.
Systém Awis je pro nás od začátku obrovským přínosem a velkým pomocníkem, bez kterého si již provoz nedokážeme představit.
Filip
vedoucí
Pomáda bageterie Doodles
Díky systému Awis mám vše dokonale pod kontrolou a naše studio by bez něj už nemohlo fungovat tak efektivně a dokonale jako funguje teď.
Mirka
majitelka
Egoline
Díky pokladnímu systému AWIS se můžeme starat jen o čerstvost našich produktů a dělat radost našim zákazníkům.
Ervin
majitel
Cukrárna Rio
Jsem specialista na zdraví a krásu vlasů a se systémem Awis na to mám mnohem více času než kdy před tím nejen díky jeho snadnému ovládání.
Michael
majitel
Michael Holinka .cz
Rád bych poděkoval za pokladní systém Awis, přehledný a lehce použitelný systém pro můj obchod s luxusním vínem.
Pavel
majitel
Pavel Vrzáček
Pexeso od Awisu nám umožňuje denně obsloužit více jak 500 klientů už téměř 3 roky. Děkujeme za Pexeso a jeho skvělé funkce.
Iveta
manažerka
Cafe Lavende
Pokladna Awis nám velmi ulehčila podnikání a my se tak můžeme věnovat zlepšování služeb našim spokojeným zákazníkům.
Hana
majitelka
Hospůdka Ve Dvoře
Pokladní systém využíváme již 5 rokem a spokojenost jen roste. Komplexní služby, které pokladní systém Awis nabízí, řídí restauraci skoro samy.
Miroslav
majitel
Restaurace Na Břehu
Bez awisu si již nedokážu vedení restaurace představit. Mnoho modulů a přehlednost mi ulehčuje každý den práci. Jsme rádi, že nám pomáháte.
majitel
Pho original